دانش آموزان نیازمند شهرستان دیلم صاحب تبلت می شوند

عباسی گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط یکی از خیران شهرستان دیلم در در جهت حمایت از دانش آموزن نیازمند، کمک شده که با هم افزایی کمیته امداد ۱۰۰ دشتگاه تبلت برای دانش‌آموزان این شهرستان تامین می‌شود.

«اسماعیل عباسی»  روز دوشنبه (22 دی) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از دانش آموزان نیازمند، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت تحصیل دانش آموزان به صورت آنلاین و به دور از فضای کلاس برخی از دانش آموزان نیازمند از تجهیزات لازم جهت بهره مندی از کلاس های آنلاین برخوردار نیستند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیلم تاکید کرد: یکی از رسالت های مهم کمیته امداد حمایت از دانش آموزان نیازمند در راستای فراهم آموری زمینه مناسب در راستای ادامه تحصیل آنها می باشد.

 

عباسی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد دیلم تعداد ۱۱۴ تبلت میان آنها توزیع شد ادامه داد: تبلت‌های توزیع شده به همت خیران و هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خریداری و تامین شده‌است.
 

 

وی با تاکید بر اینکه حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) از دانش آموزان نیازمند ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط یکی از خیران شهرستان دیلم در این ارتباط کمک شده که با هم افزایی کمیته امداد ۱۰۰ دشتگاه تبلت دیگر برای دانش‌آموزان دیگر این شهرستان تامین می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیلم بیان کرد:  با توزیع این تعداد دستگاه تبلت، ۱۰۰ درصد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و  نیازمند این شهرستان صاحب این دستگاه خواهند شد.

 

کد خبر 1014333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha