تهیه ۴ هزار مقاله به محوریت شهدای دانش آموز توسط دانش آموزان یزدی

دهقانپور با اشاره به فعالیت های کمیته دانش آموزی کنگره شهدای استان یزد گفت: ۴ هزار مقاله به محوریت شهدای دانش آموز توسط دانش آموزان یزدی تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الله دهقانپور» پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: 20 ماموریت برای ما در کمیته دانش آموزی برنامه ریزی شد که در کنار آن 3 کار ویژه نوسازی و بهسازی 4 هزار متر مربع فضای آموزشی، 4 هزار خدمت به دانش آموزان و بسته های آموزشی و تبلت، 4 هزار مقاله دانش آموزی در خصوص شهدای دانش آموز که تاکنون 270 مقاله رسیده را در دست اقدام قرار دادیم.

دبیر کمیته دانش آموزی کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد بیان کرد: سرگذشت پژوهی شهدا و بسته های معیشتی با نام و یاد شهدای دانش آموز به عنوان بخش دیگر فعالیت های ما در این کمیته است.

وی گفت: 28 درصد فضای آموزشی آموزش و پرورش استاندارد نیست که در این راستا با توجه به برگزاری کنگره شهدا سعی کردیم در این زمینه گام برداریم و نوسازی و بهسازی را انجام دهیم.

محسن موحدی فرد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست گفت: آموزش و پرورش استان تعداد یک هزار و یک دانش آموز شهید،  ۱۰۲ شهید فرهنگی و یک هزار و ۳۹ جانباز ۱۴۱ آزاده دارد.

وی افزود: تهیه و تنظیم برنامه های اجرایی کمیته دانش آموزی، برآورد امکانات مورد نیاز، اجرای برنامه های دانش آموزی و فرهنگیان در سطح استان، مستند سازی از جمله وظایف اداره کل آموزش و پرورش استان در کنگره شهدای استان یزد است.

 

کد خبر 1014354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha