آیین رونمایی از نشان و سند هویت بصری کنگره شهدای استان قم برگزار شد

آیین رونمایی از نشان و سند هویت بصری کنگره شهدای استان قم با حضور استاندار، امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین طراح نشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیین رونمایی از «نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای استان قم» در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

 

«سیدموسی حسینی‌کاشانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این آیین با تأکید بر این که دو بال ولایت و شهادت تضمین کننده مسیر انقلاب و کشور ما است، گفت: وظیفه اصلی امروز ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

 

همچنین سردار «محمد شاهچراغی» فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم و رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با تأکید بر این که شهدا نماد و علم شرافت و عزت و بزرگی مردم هستند، گفت: هنر؛ بهترین راه برای نشان دادن و فرهنگ سازی شیوه و منش شهدا است.

 

در بخش دیگری از این مراسم «مسعود نجابتی» طراح سند هویت بصری کنگره شهدای قم با بیان این که شعر و خیال پردازی شاعرانه در طراحی نشان های هنری نقش ویژه ای دارد، عنوان کرد: ما در طراحی بیشتر از خیال پردازی های شاعرانه استفاده می‌ کنیم چون شعر یکی از قوی ترین صور خیالی است.

 

گفتنی است، در این مراسم جمعی از مدیران و مسؤولان استان قم حضور داشتند که از این بین می‌توان به بهرام سرمست استاندار قم، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم و جمعی از هنرمندان استان حضور داشتند.

 

گفتنی است، طبق اعلام مسؤولان ستاد برگزاری کنگره شهدای استان قم این کنگره که قرار بود در آبان ماه امسال برگزار شود، به دلائل اختلال در روند کار به دلیل کرونا احتمالا در زمان دیگری برگزار شود.

کد خبر 943072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha