نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی استان زنجان برگزار می‌شود

در راستای تقویت نمایش نامه نویسی و ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی و شناسایی و رشد استعداد ها در حوزه نمایش نامه نویسی، نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان باهمکاری انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در راستای تقویت نمایش نامه نویسی و ترویج فرهنگ ایرانی ، اسلامی و شناسایی و رشد  استعداد ها در این حوزه نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی را برگزار می‌کند.

 

موضوع نمایش‌نامه‌ها آزاد است اما نمایش‌نامه‌هایی که با محوریت پرداخت به مضامین ملی ، مذهبی، بهره گیری از دست مایه های فرهنگی، بومی و ارزش ای انقلاب و دفاع مقدس، با استفاده ی صحیح از عناصر تشکیل دهنده درام  باشد در اولویت خواهند بود.

 

این جشنواره پذیرای آن دسته از متون است که ، چاپ نشده باشند و در هیچ جشنواره یا  مسابقه نمایش نامه نویسی شرکت نکرده باشند و هر نمایشنامه نویس می تواند حداکثر با دو اثر در جشنواره شرکت کند.

 

نمایش نامه نویسان، جهت حضور در جشنواره می بایست فرم تکمیل شده جشنواره  به همراه یک نسخه چاپی و یک فایل PDF از نمایش نامه مورد نظر را تا زمان تعیین شده ، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

به نمایش نامه های برگزیده با ذکر اولویت دیپلم افتخار ، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد و توسط انجمن هنر های نمایشی استان زنجان جهت چاپ و انتشار آثار برگزیده حمایت خواهند شد.

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره 15 بهمن ماه 99 است و آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان اهداء جوایز نیز 20 بهمن ماه 99  است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی استان زنجان واقع در، خیابان شیخ فضل اهلل نوری ، فرهنگسرای امام خمینی (ره) طبقه اول ، دفتر انجمن  هنرهای نمایشی استان زنجان ارسال و یا در واتس آپ به شماره 09371185890 پیام دهند.

کد خبر 1014365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha