ظرفیت هنری تئاتر بچه های مسجد در رواق نمایش ارزیابی می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به ظرفیت استان البرز به منظور برپایی جشنواره ملی تئاتر بچه های مسجد گفت: ظرفیت هنری تئاتر بچه های مسجد در رواق نمایش ارزیابی می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص نشستی که در سالن جلسات حوزه هنری استان البرز با حضور رئیس حوزه هنری برگزار شد گفت: ظرفیت هنری تئاتر بچه های مسجد در رواق نمایش ارزیابی می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: نهادهای انقلابی مهمترین نقش را در تربیت هنرمندان متعهد دارند و در این میان کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه هنر تئاتر سهم بسزایی دارند.

 

وی با اشاره به برپایی طرح ملی ایران قوی بیان کرد: حوزه هنری استان البرز از جمله دستگاه های موثر در تقویت جریان سازی هنر نمایش آئینی دارد به ویژه آنکه در قالب تفاهم نامه همکاری آموزش، هدایت و دیگر ضرورت های مورد نیاز در زمینه احیاء تئاتر بچه های مسجد ایجاد شده است.

 

شکری اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر یک از محلات با مدیریت امام مسجد در عرصه هنر تئاتر بسیاری از مفاهیم و آموزه های دینی و الهی را جریان سازی و تبیین می کنند.

 

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: تقویت ارزش های دینی و باورهای ایمانی یکی از راهبردهای طرح ملی ایران قوی است که استان البرز به عنوان استان معین طرح در رواق نمایش فعالیت دارد.

 

حجت الاسلام شکری در پایان مطرح کرد: استان البرز متناسب با رشد جمعیت و مهاجر پذیری نیازمند تقویت زیرساخت های هنری و نمایشی است چه بسا برپایی جشنواره ملی تئاتر بچه های مسجد به میزبانی استان البرز متناسب با ظرفیت این استان، زمینه گسترش و رشد زیرساخت های هنری و نمایشی تلقی شود.

 

 

کد خبر 1014373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha