برای پیمودن راه پیشرفت و بندگی می توان به شهید سلیمانی متوسل شد

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی حوزه علمیه قم گفت: انسان های آزاده برای رهایی از امیال نفسانی می توانند به او متوسل شده و راه صعود و کمال و پیشرفت و بندگی را بپیمایند.

حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان مزار شهید سلیمانی را محل مناجات شبانه او با یاران شهیدش دانست و گفت: قطعاً اینجا خیمه گاه عشاق آل الله و او متعلق به جهان اسلام است.

 

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی حوزه علمیه قم افزود: این شهید، به تعبیر رهبری، شهید بین الملل است که ذرات وجودش  هر کدام نقطه عطفی است که انسان های آزاده برای رهایی از امیال نفسانی می توانند به او متوسل شده و راه صعود و کمال و پیشرفت و بندگی را بپیمایند.

 

 

وی ادامه داد: او زنده است و پیر و جوان و خرد و کلان با او سخن می گویند و راه و شاخص مسیر را از او می دانند؛ حاج قاسم وفاداری به ولایت، پشتیبانی از مقام معظم رهبری و جانفشانی برای اهداف نظام و حفظ نوامیس انسانیت را به عنوان درس هایی در مکتب خود به یادگار گذاشت و این شاگرد مکتب جهادی حضرت روح الله و پرورش یافته علوم مقام معظم رهبری در دشمن شناسی، بصیرت افزایی و معرفت محوری الگوی تمام عیار برای ملت های دنیا است.

 

 

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان اینکه افتخار می کنیم خود را در کنار مضج او دریافت کردیم و افتخار می کنیم به این رادمردی که نه فقط کرمان و ایران و جهان اسلام که انسانیت به او افتخار می کند؛ گفت: کاروان ۲۰ نفره از طلاب و فضلای همدانی مقیم قم به جهت زیارت مزار شهید سلیمانی که مضجع او محل میثاق عشاق با آرمان های امام و رهبری است؛ به نیابت از سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی، معاون حاج قاسم در سوریه و همچنین با نیابت از آیت الله مصباح، عمار انقلاب به مزار مالک اشتر آمدند.

 

 

وی با افزودن اینکه فریاد انتقام خون حاج قاسم همیشه باید در طنین باشد و سیلی سختی که آمریکا باید برای تأدیب از اقتدار جمهوری اسلامی بخورد، این مطالبه گری سینه به سینه و نسل به نسل و پیوسته باید وجود داشته باشد و ما آمدیم بگوییم لحظه ای از اهداف نظام و ولایت دست نخواهیم کشید.

 

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی حوزه علمیه قم اظهار کرد: کرمان؛ دیار کریمان، کریمانه آزمون های خود را در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت به نمایش گذاشت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب در برهه های مختلف نمایان کرد که مثال زدنی است.

 

 

وی افزود: تشییع شهید سلیمانی که ۶۱ نفر جان عزیزشان را پای آن از دست دادند و آن جمعیت کیلومتری که تا گلزار شهدای کرمان موج می زد؛ پرده دورنمایی از عظمت ملت ایران را چون دماوند در اذهان جهان و بین الملل به نمایش گذاشت و فراموش نشدنی است.

کد خبر 1014377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha