درخشش بچه‌های مسجد در جشنواره فیلم «عمّار»؛ از برتری «پیک کتاب‌رسان» تا به چشم ‌آمدن «شلّیک»

سعادتی با اشاره به درخشش بچه‌های مسجد در جشنواره مردمی فیلم «عمّار»، گفت: مستند «پیک کتاب‌رسان» تولید کانون فرهنگی هنری «مصباح» شهرستان جیرفت در یازدهمین دوره این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به درخشش بچه های مسجد در یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمّار»، اظهار کرد: با توجه به سابقه و ماموریت کانون های مساجد در حوزه های فرهنگی و هنری، تولید فیلم های کوتاه، مستند و داستانی از طرق مختلف همچون برگزاری جشنواره فیلم «طنین»، اعلام فراخوان ها و حمایت های مادی و معنوی در ستاد فهمای کشور انجام می شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد فهمای کشور ادامه داد: در این راستا آثار خوبی تولید و در میادین رقابتی مختلف حضور یافته و رتبه های برتر را به خود اختصاص داده اند. چنان که مستند «پیک کتاب‌رسان» تولید کانون فرهنگی هنری «مصباح» شهرستان جیرفت در یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمّار»، موفق به کسب رتبه برتر شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: این مستند تلاش بچه های مسجد برای رساندن کتاب هایی که در کتابخانه مسجد مغفول واقع شده بودند به دست مخاطبان و گسترش فرهنگ مطالعه را به تصویر می کشد و تولیدکنندگان و عوامل آن همگی از بچه های فعال مسجد در این کانون فرهنگی هنری هستند.

 

سعادتی ابراز کرد: این مستند با همکاری معراج بهروزه، امیرعلی خواجه بهرامی، محمدجواد خواجه بهرامی، حسین آمیژ، مهدی درینی، مهدی آئیش از اعضای نوجوان کانون و به کارگردانی و تصویربرداری اول توسط مجید حاجبی از اعضای کانون مصباح، علی عبدی نسب به عنوان تصویربردار دوم و تهیه کنندگی اسماعیل نیک نفس تولید شده است.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد فهمای کشور در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، نماهنگ «شلّیک» تولید بچه های کانون فرهنگی هنری «غدیر» استان یزد که به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشور تولید شده است نیز به بخش داوری یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمّار» راه یافت. این توفیقات نشان از عزم و اراده و استعداد بچه های مسجد برای تولید کارهای فاخر در عرصه فیلمسازی دارد.

 

کد خبر 1014421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha