صندوق پژوهش و فناوری خوزستان تقویت شود

ستاری با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری استان باید تقویت شود و اعتبار و سرمایه بیشتری در اختیار آن قرار گیرد گفت: شرکت‌ها و صنایع مختلف استان می‌توانند در این صندوق مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند و مطابق برنامه از این محل سودآوری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سورنا ستاری» شامگاه (دوشنبه 22 دی) در نشست جمع‌بندی سفر یک روزه خود و هیات همراه به خوزستان که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: هزینه‌هایی که از بیت‌المال در آموزش عالی صورت می‌گیرد همه با این هدف است که برای جامعه یک زندگی بهتر فراهم کنیم و این کوشش‌های علمی در اقتصاد و تولید محصول تاثیرگذار باشد.

 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول هفت سال اخیر نگاه‌ها در این حوزه تغییر کرده و اهمیت پژوهش و کارآفرینی و تولید دانش‌بنیان در سطح جامعه بیش از پیش نهادینه شده افزود: برای توسعه هم پیش شرط اساسی فرهنگ است که با ایجاد فرهنگ مبتنی بر توسعه زمینه رشد و شکوفایی فراهم می‌شود.

 

وی تصریح کرد: اقتصاد ما نفتی بوده و خوزستان هم دارای منابع زیاد نفتی است اما نکته مهم به‌کارگیری دانش و فناوری برای ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت است.

 

ستاری خاطر نشان کرد: ما برای این مسائل آمادگی کمک داریم و حتما باید سعی کنیم عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و به پارک علم و فناوری هم توجه ویژه شود و شرایطش بهبود یابد.

 

وی با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری استان باید تقویت شود و اعتبار و سرمایه بیشتری در اختیار آن قرار گیرد یاد آور شد: شرکت‌ها و صنایع مختلف استان می‌توانند در این صندوق مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند و مطابق برنامه از این محل سودآوری داشته باشند.

 

کد خبر 1014494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha