کاهش اعتبارات فرهنگی و تبلیغاتی مردم دیار ۱۵ خرداد توجیه ناپذیر است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کاهش اعتبارات فرهنگی گفت: کاهش اعتبارات فرهنگی و تبلیغاتی دشت ورامین در سال های اخیر توجیه ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، دکتر حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، با حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار، ابتدا نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیشینه تاریخی و انقلابی دیار پانزده خرداد، خواستار توجه بیشتر به این منطقه شد و با توجه به ظرفیت کم نظیر فرهنگی و تمدنی و هویت دینی و ولایی مردم این خطّه، امکانات موجود را متناسب با نیازها و مطالبات مردم ندانست و از کاهش اعتبارات فرهنگی و تبلیغاتی در سال های اخیر و عدم اجرای پروژه های مربوطه، انتقاد کرد.


نوش‌آبادی، قیام پانزده خرداد را شناسنامه مردم منطقه ورامین؛ پیشوا و قرچک دانست و با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در تجلیل از قیام مردم این سرزمین در دوران استبداد رژیم سابق ونقش بی بدیل مردم در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و عرصه های مختلف نظام، حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد.


حجت‌الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ضمن تشکر از حضور نماینده مردم، و بیان مشکلات و نارسایی های این منطقه، و تجلیل از نقش تعیین کننده مردم دیار پانزده خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری و نظام مقدس شورای اسلامی‌، منطقه‌ی ورامین را دارای ظرفیت های بالای فرهنگی دانست و قول مساعد داد، در یک سفر کاری، به این مشکلات رسیدگی کند.

کد خبر 1014515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha