آموزش حضوری دانش آموزان پایه های اول و دوم در شهرهای آبی و زرد

گوهری راد گفت: کلاس های اول و دوم ابتدایی در محیط شهری و روستایی با وضعیت آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می شود.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا آموزش حضوری برخی از پایه ها و دوره های تحصیلی با شرایط پیشگیرانه کرونا از بهمن از سرگرفته می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: قبل از این تصمیم ستاد استانی کرونا مصوبه ای را برای آموزش دانش آموزان روستایی در مناطقی که دانش آموزان به شبکه شاد و اینترنت دسترسی ندارند به صورت حضوری در نظر گرفته بود.

 

گوهری راد یادآور شد: مصوبه جدید ستاد کرونا مبنی بر این است که در مدارسی با کمتر از 50 نفر دانش آموز در شهرهای با وضعیت آبی به صورت حضوری دایر شود.

 

وی افزود: همچنین براساس این مصوبه کلاس های اول و دوم ابتدایی در محیط شهری و روستایی با وضعیت آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان یادآور شد: کلاس های مهارتی در هنرستان های کارودانش و فنی نیز براساس مصوبه ستاد کرونا در شهرها و روستاها با وضعیت زرد و آبی برگزار می شود و پیش از بازگشایی این مدارس نسبت به اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت دانش آموزان اقدام خواهد شد.

 

گوهری راد خاطرنشان کرد: فعالیت آموزش حضوری دانش آموزان این پایه های تحصیلی از بهمن ماه در کلاس هایی با حداکثر با 10 دانش آموز برگزار خواهد شد و در ایام هفته دانش آموزان به صورت مستمر بر سر کلاس درس حاضر می شوند.

 

وی متذکر شد: برای حضور دانش آموزان و آموزش حضوری شورای مدرسه با انجمن های مدرسه در یک نشست برنامه ریزی خواهند کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: براساس شیوه نامه سازمان استخدامی باید متناسب با وضعیت شهرها معلمان در مدارس حضور پیدا کنند.

 

گوهری راد با بیان اینکه آموزش مجازی جای آموزش حضوری را نمی گیرد، افزود: خانواده های دانش آموزان این اطمینان را داشته باشند که همکاران ما پروتکل های بهداشتی را در مدارس اجرا خواهند کرد.

 

کد خبر 1014517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha