پایان غم انگیز گروگانگیری خانوادگی در زاهدان / قتل جنون آمیز ۳ عضو یک خانواده توسط داماد گروگانگیر

فردی که در یک نزاع خانوادگی با شلیک اسلحه شکاری پدر همسر خود را مجروح کرده و ۳ عضو خانواده همسرش را به گروگان گرفته بود در یک اقدام جنون آمیز گروگانهای خود را به قتل رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمود سعادتی» اظهار داشت: ساعت 19 شب گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 و اعلام یک مورد نزاع خانوادگی منجر به مجروحیت مردی میانسال داخل منزلش در شهر زاهدان بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد مردی 55 ساله  به دلیل اختلافات خانوادگی داخل منزلش با داماد خود درگیر شده که طی آن داماد این فرد با شلیک اسلحه شکاری او را از ناحیه کتف مجروح میسازد و با حضور عوامل اوراژانس مجروح جهت مداوا به بیمارستان منتقل می گردد.

 

سعادتی تصریح کرد: فرد ضارب پس از مجروح ساختن پدر همسرش، همسر باردار خود، بهمراه بردار همسر و  و زنی میانسال از اقوام همسرش را داخل منزل گروگان گرفته بود .

 

وی بیان داشت: بلافاصله  به منظور رها سازی گروگان ها تیم عملیات ویژه پلیس و اکیپ رهایی گروگان در محل حاضر شدند.

 

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه متأسفانه فرد گروگانگیر در یک اقدام جنون آمیز با شلیک سلاح شکاری هر 3 گروگان خود را به قتل رساند، ادامه داد: عامل این جنایت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

کد خبر 1014563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha