خریداری ۲۳۰ عنوان کتاب با هدف حمایت از ناشران و نویسندگان

مقدم با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از نویسندگان و ناشران گفت: خریداری ۲۳۰ عنوان کتاب به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان با هدف حمایت از ناشران و نویسندگان انجام شد.

« ناصر مقدم» در خصوص خبر خریداری ۲۳۰ عنوان کتاب از ناشران و نویسندگان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این امر با هدف حمایت از ناشران و نویسندگان استان البرز با توجه به شرایط کرونا انجام شد. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: طی جلسه خرید کتاب که با حضور جمعی از معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد ۱۵ هزار و ۴۰۰ جلد کتاب با تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان خریداری شد.

 

وی با اشاره به اهمیت عناوین مختلف کتاب های خریداری شده از نویسندگان و ناشران استان البرز بیان کرد: با توجه به مصوبه کمیته جلسه خرید کتاب، کتاب هایی که موضوع هایی مانند نماز، حجاب و عفاف، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خشونت همچنین ارزش های دینی و سبک زندگی اسلامی ایرانی را در بر داشتند خریداری شدند.

 

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: کتاب های خریداری شده از طرف ۳۵ ناشر همچنین ۸۶ مولف کتاب مورد بررسی قرار گرفت و براساس صلاحدیدهایی تصمیم های لازم به منظور خرید این آثار گرفته شد. 

 

 

 

کد خبر 1014579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha