خاموشی های برق نیاز به مدیریت صحیح دارد

فرماندار شیروان گفت: خاموشی های برق که اخیرا بیشتر شده نیاز به مدیریت صحیح و استفاده درست همگانی دارد.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: خاموشی های برق که اخیرا ایجاد شده نیاز به مدیریت صحیح و استفاده درست همگانی دارد که اگر هر خانواده ای در شیروان ۱۰ درصد کاهش مصرف برق داشته باشد مشکل خاصی نخواهیم داشت و دچار بحران نمی شویم.

 

فرماندار شیروان بیان کرد: اخیرا با مدیریت صورت گرفته مصرف برق کاهش داشته ولی ممکن است مجدد خاموشی هایی داشته باشیم، ما به اندازه سهمیه شهرستان کاهش مصرف را داریم.

 

نماینده عالی دولت در شیروان ضمن تاکید بر توجه ویژه ادارات در بحث سوخت و برق خاطرنشان کرد: مرغداری ها با کمک جهاد برای دریافت سوخت جایگزین به شرکت نفت معرفی شوند تا تامین سوخت جایگزین برای مرغداری ها داشته باشیم که به هر دلیلی دچار مشکل قطعی گاز و برق شدند سوخت جایگزین داشت باشیم که با خسارت مواجه نشویم.

 

مرآتی با اشاره به بحران های شهرستان ادامه داد: در حوزه جاده ای کولاک، برودت هوا و سیل، نقاط آسیب پذیر شناسایی و توجه ویژه ای به آن صورت گیرد.

 

مرآتی افزود: چهار روستای این شهرستان در معرض تنش آبی شدید هستند که باید برای حداقل آبرسانی از طریق تانکر پیش بینی شود و اعتبارات را به این سمت سوق دهیم.

 

 

 

کد خبر 1014634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha