تجلیل از قاری و حافظ نوجوان کانون حضرت زهرا(س) در قالب « سه شنبه های تکریم »

خادمی نژاد ماشاری گفت: در قالب « سه شنبه های تکریم » از قاری و حافظ نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور شهرستان بندرعباس تجلیل شد.

« فاطمه خادمی ماشاری »، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: صبح امروز و در قالب ویژه برنامه سه شنبه های تکریم و به همت کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) و با همکاری هیات امنا مسجد، از نوجوان نخبه قرآنی روستای چهچکور تجلیل به عمل آمد.

 

وی افزود: میکاییل قاسم پور نوجوان 11 ساله عضو کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور از تابستان پارسال کار حفظ قرآن را شروع و به تازگی جز 30 حفظ کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زهرا(س) روستای چهچکور گفت: این حافظ و قاری امسال در مسابقه مدهامتان در رشته تلاوت سوره الرحمن شرکت کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از جمله اهداف این طرح است.

 

 

کد خبر 1014679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha