سالانه ۲۵۰۰ سرباز دراستان سمنان ترخیص می شوند

شریفی نژاد بیکاری را مهمترین چالش اصلی سربازان عنوان کردو گفت: سالانه دو هزار و ۵۰۰ سرباز در استان سمنان ترخیص می‌شوند که باید برای اشتغال آنان برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا شریفی نژاد» در نشست مهارت‌آموزی و اشتغال نیروهای وظیفه مسلح سمنان ،ضمن بیان اینکه مهارت‌آموزی برای سربازان وظیفه، رویکرد نو برای اشتغال‌زایی است گفت: تمام مدیران مربوط نسبت به تحقق این طرح اقدام کنند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید براینکه آموزش و مهارت‌افزایی سربازان وظیفه رویه جدید برای اشتغال‌زایی و رفع چالش بیکاری در استان است ادامه داد: سالانه دو هزار و ۵۰۰ نفر از سربازان نیروهای مسلح استان ترخیص می‌شوند که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای آموزش و مهارت‌آموزی این افراد اقدام کنیم.

 

وی بابیان اینکه تمام ظرفیت‌های آموزشی استان سمنان برای تحقق اجرای طرح مهارت‌آموزی و تحقق اشتغال سربازان وظیفه اقدام کنند اضافه کرد: باید آموزش‌ها در محور صنعت و تولید و متناسب با بوم استان سمنان باشد و مدیران ادارات برای اشتغال‌زایی و رفع چالش بیکاری در جامعه تمام‌قد باید پای‌کار باشند.

 

شریفی نژاد برارائه گزارش مستمر عملکرد در اجرای طرح مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان وظیفه از سوی دبیرخانه به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان  تأکید داشت وافزود: تحقق ۱۰۰ درصدی اجرای طرح مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان وظیفه در استان سمنان پیگیری شود ولذا باید بر اساس زمان‌بندی این طرح را اجرایی کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید با رویه‌های کارشناسی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی سربازان وظیفه پاکار باشند اظهارداشت: در شهرستان‌ها کمیته هم‌ردیف این کارگروه برای تحقق اجرای طرح مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان وظیفه برگزار شود.

کد خبر 1014688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha