صداقت، اخلاص و ولایتمداری صفات شاخص شهید غلام حسن دهقان آزاد بود

همسر شهید دهقان آزاد با اشاره به اهمیت صفت های شاخصی که در شهید مدافع حرم غلام حسن دهقان آزاد وجود داشت گفت: صداقت، اخلاص و ولایتمداری صفات شاخص شهید غلام حسن دهقان آزاد بود.

« همسر شهید مدافع حرم غلام حسن دهقان آزاد» در حاشیه برپایی آئین تدفیق شهید غلام حسن دهقان آزاد که سه شنبه ۲۳ دی ماه برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص شهادت شهید غلام حسن دهقان آزاد گفت: صداقت، اخلاص و ولایتمداری صفات شاخص شهید غلام حسن دهقان آزاد بود.

 

وی ادامه داد: شهید مدافع حرم دهقان آزاد همواره در جریان مأموریت ها جا نماندن از دیگر همرزمان شهید خودش بود و همواره آرزوی شهادت را داشت. 

 

این بانو اظهار کرد: احوالات و روحیات او پس از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار خاص بود و اهل خانه می دیدیم که او تا چه اندازه مشتاق شهادت است. 

 

وی با اشاره به حضور شهید دهقان آزاد در نبرد با نیروهای تکفیری و داعشی عنوان کرد: شهداء مدافع حرم با هدف خدمت به اهل بیت(ع) به عرصه دفاع از حرم می روند و جز اخلاص و رضای خدا هیچ هدفی ندارند.

 

همسر شهید مدافع حرم غلام حسن دهقان آزاد در پایان خاطرنشان کرد: یکی از توصیه هایی که شهید دهقان آزاد به فرزندان خود داشتند این بود که روحیه انقلابی گری و بسیجی را در خود تقویت کنند و در جهت دفاع از نظام و انقلاب اسلامی پیشگام باشند.

 

 

کد خبر 1014713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha