۶۳ بیمار حاد تنفسی در کاشان و آران و بیدگل بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۶۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند که ۴۶ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۷ نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که ۷ نفر از اهالی کاشان و ۱ نفر از آران و بیدگل هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند، افزود: از مجموع بیماران بستری در این دو شهرستان، در حال حاضر ۲۲  بیمار در بخش ویژه تحت مراقبت و درمان هستند.

 

مروجی بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱۹ هزار و ۵۴۳ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این مدت، ۱۳ هزار و ۱۴۴ مورد مبتلای قطعی شناسایی شدند که  ۸  هزار و ۱۴۷ بیمار پس از طی کردن مراحل درمان و بهبودی از بیمارستان های این دو شهرستان ترخیص شده اند.

 

سید علیرضا مروجی، مهم ترین راه مبارزه با کرونا را قطع زنجیره شیوع آن دانست و افزود: شهروندان باید ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از تردد در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام جدا خودداری کنند تا به قطع زنجیره انتقال و شکست کامل کرونا کمک کنند./

کد خبر 1014746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha