خادمیاران رضوی قائم شهر ۴۲۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در یک ماهه ی دی، تعداد ۴۲۸ بسته ارزاق معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۴۸ میلیون و ۱۶۸ هزار ریال تهیه و بین محرومان و نیازمندان توزیع کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به تقارن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت : کانون های محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با مشارکت نهادهای محلی، برنامه هایی از قبیل فضاسازی محله با نصب پرچم عزا و بنر ، برگزاری مراسم سوگواری به همراه سخنرانی و روضه خوانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ختم قرآن کریم و پویش صلوات ، خطبه خوانی فدکیه به همراه برگزاری مسابقه در فضای مجازی را سرلوحه ی فعالیت های این حوزه قرار داده اند .

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر افزود: کمک به محرومان و نیازمندان در قالب اطعام دهی با حفظ اصول بهداشتی، تهیه و توزیع سبد کالای معیشتی و کارت هدیه و ... نیز از دیگر برنامه های کانون ها در این ایام بوده است.

وی یادآورشد: خادم یاران رضوی شهرستان قائم شهر در یک ماهه ی دی سالجاری ، تعداد ۴۲۸ بسته ارزاق معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۴۸ میلیون و ۱۶۸ هزار ریال تهیه و بین محرومان و نیازمندان توزیع کردند .

فاضل زاده در ادامه گفت : همچنین برای اطعام دهی و تهیه و توزیع نان صلواتی بین خانواده های کم بضاعت مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال هزینه شده است .

 

وی با اشاره به اهمیت سلامت جامعه ی هدف بیان کرد: خدمات پزشکی شامل ۱۵۷ مورد ویزیت ، تزریقات ، سرم تراپی ، پانسمان ، دارو و درمان و تهیه و توزیع ماسک جمعاً به ارزش ۳۲۱ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال ، در این مدت انجام شد .

فاضل زاده افزود: خادمیاران رضوی این شهرستان در راستای ترویج و گسترش سیره و فرهنگ رضوی ، علاوه بر برگزاری ۴۳ جلسه قرآنی و ادعیه و مراسم ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان و دیگر برنامه های فرهنگی تبلیغی و معرفی ۱۴ نیازمند برای دریافت تسهیلات ازدواج ، بیست ساعت نیز برنامه ی آموزش سامانه ی خادمیاری داشته اند .

وی همچنین به اجرای طرح « آقا حساب کردند » اشاره کرد و گفت: مبلغ دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال هم به نیت امام رئوف حضرت رضا (علیه السلام) و به لحاظ رفع بدهی فرد ورشکسته و محکوم اختصاص یافت .

 

فاضل زاده در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد : برای تجلیل از مدافعان سلامت ، در روز پرستار ، تعداد ۲۵ هدیه شامل تابلوفرش متبرک به همراه تبرک رضوی به ارزش ۱۶ میلیون ۲۵۰ هزار ریال ، به کارکنان و پرستاران اهداء شده است.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر به خدمات دیگر مانند ؛ کمک به تهیه جهیزیه ، پرداخت وام و کمک های نقدی و تهیه و اهداء تجهیزات و لوازم خانگی، تعمیر و بازسازی منزل و فعالیت های عمرانی، تهیه و اهداء نوشت افزار به دانش آموزان خانواده های کم برخوردار اشاره کرد و گفت : مبلغ ۹۵۴ میلیون ریال برای این خدمات صرف شد.

 

فاضل زاده در پایان اظهارات خود ، به اجرای طرح " قربانی برای سلامتی آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اشاره کرد و گفت : در این ماه هم ۹۲ بسته گوشت گرم ، حاصل قربانی چهار گوسفند به نیت امام رضا (ع) به ارزش ۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ، با رعایت اصول بهداشتی در کنار سفره ی محرومان جای گرفت  .

کد خبر 1014781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha