احزاب یمنی: تصمیم آمریکا علیه انصارالله، نشانه شکست کاخ سفید است

احزاب سیاسی مخالف با تجاوز به یمن، تصمیم آمریکا در تروریستی اعلام کردن جنبش انصار الله را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سبا»، در ادامه موج واکنش ها نسبت به تصمیم آمریکا در تروریستی اعلام کردن انصار الله، «ائتلاف احزاب سیاسی مخالف با تجاوز به یمن» در بیانیه ای اعلام کرد: این اقدام تلاشی ناامیدانه برای تغییر مسیر تصمیم به برکناری «دونالد ترامپ» صورت می ‌گیرد؛ کسی که دوره ریاست‌ جمهوری ‌اش رو به پایان است.

 

در این بیانیه آمده است: این اقدام در راستای شکستی که دولت آمریکا در اداره حمله به یمن متحمل شده، انجام می ‌گیرد و نشان دهنده پیروزی های بزرگ ارتش و کمیته های مردمی یمن است.

 

در ادامه بیانیه آمده است: احزاب و گروه های سیاسی مخالف با دشمنی آمریکا در برابر این تصمیم یک جانبه، ساکت نخواهند نشست و در کنار جنبش انصارالله یمن خواهند ماند.

 

به دنبال اعلام وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اضافه کردن نام جنبش «انصارالله» به فهرست گروه‌های تروریستی، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء این اقدام خصمانه را محکوم و بر حمایت از مقاومت یمن تأکید کرد.

 

حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای به اظهارات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تصمیم این کشور در تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن واکنش نشان داد و هدف از این اقدام را تضعیف روحیه مردم یمن دانست.

کد خبر 1014794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha