با اقدامات به موقع پلیس راهور امنیت مطلوبی در جاده های مازندران حاکم است

حجت الاسلام محمدی لائینی خطاب به رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه با اقدامات به موقع راهور امنیت مطلوبی در جاده های استان حاکم است، گفت: البته باید در زمینه تامین امنیت، روان کردن ترافیک و مبارزه با عوامل ناامنی موفق تر از گذشته گان عمل کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(23دی) در نشست با «نصرالله بیگلری» رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران ضمن قدردانی از از خدمات مجموعه پلیس راهور اظهار کرد: حقیقتاً امروز مجهز نمودن بیشتر معابر، خیابان ها و مناطق پرتردد به دوربین های پیشرفته، جهت بالا بردن امنیت، کنترل ترافیک و جلوگیری از سرقت ها بسیار دارای اهمیت است که متاسفانه همانطور که اشاره کردید شهرهای مازندران در این زمینه دارای کمبود هستند.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: این استان با این موقعیت و جاذبه های گردشگری و حضور مسافرین فراوان که در برخی از مناسبت ها چند برابر جمعیت خود استان می‌شود از نظر تجهیزات ایمنی دارای کمبود است و این جای تعجب دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خواستار شتاب بخشیدن به نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلفات در شهرهای استان شد و خطاب به رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: اگر جنابعالی و مجموعه تحت نظارت شما در دوره مسئولیت تان در زمینه برطرف کردن نواقص جاده‌ای و مناطق حادثه خیز و همچنین افزایش دوربین های پیشرفته در شهرها اهتمام ورزید گام بسیار بزرگی را برداشته اید و ان شاء الله در این مورد موفق خواهید بود.

 

وی تاکید کرد: همچنین می طلبد در زمینه تامین امنیت، روان کردن ترافیک و مبارزه با عوامل ناامنی موفق تر از گذشته گان عمل کنید.

 

 حجت الاسلام محمدی لائینی در پایان با اشاره به وضعیت جاده ‌های مازندران تصریح کرد: حقیقتاً استان مازندران نیاز فوری به یک اتوبان سراسری استانی و  قطار محلی پر سرعت دارد که خوشبختانه در این زمینه طرح اتوبان شش بانده و ریل پرسرعت وجود دارد و حتی بعضی از بخش های آن نیز به تصویب رسیده است که ان شاء الله هر چه سریعتر پیاده شود و برای تامین منابع مالی آن نیز می توان از بخش خصوصی کمک گرفت.

کد خبر 1014797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha