مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس معرفی شد

آئین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس با حضور مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آئین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس با حضور مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و جمعی از مدیران سازمان و نمایندگان انجمن های فرهنگ و هنر ارس در سالن اجلاس سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد. 

«محسن نریمان» در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هنری اقدام گرفته در ارس گفت: سازمان منطقه آزاد ارس در حوزه فرهنگ و هنر در زمینه های مختلف از جمله برگزاری جشنواره فیلم و عکس ارس، تئاتر خیابانی، اکران فیلم های سینمایی، مسابقات فرهنگی، نشر و کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و ... اقدامات شاخصی داشته و عملکرد قابل قبولی داشته است. 

مدیرعامل منطقه آزاد ارس هدف از امضای تفاهمنامه مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور را ایجاد وحدت رویه و ریل گذاری جهت تسریع در اجرای برنامه ها عنوان کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه مدیران کل ارشاد مناطق آزاد هم رده با مدیران کل استان ها می باشد که این امر می‌تواند به سرعت ارتباطات و تسریع در فرآیندهای اداری اهالی هنر در مناطق آزاد کمک کرده و ظرفیت‌های دو مجموعه را مکمل هم کند.  

نریمان ادامه داد: تلاش بر این است شرایط مناسبی برای فعالیت بخش غیردولتی و فرهنگ، هنر و رسانه در ارس فراهم شود و از ظرفیت ایجاد شده در سیاست‌گذاری، حل مشکلات و دغدغه اهالی فرهنگ و هنر و حمایت‌ از فعالان این عرصه قدم‌های اساسی برداشته شود که در این زمینه انتظار می‌رود همراهی هنرمندان نیز مبنای کار باشد. 

گفتنی است، در پایان از زحمات ابراهیم نصیری بعنوان نماینده سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس تجلیل و سعید شیرمحمدی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس معرفی شد.

کد خبر 1014812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha