وجود ۱۶۸نقطه حادثه خیر در جاده های مازندران

بیگلری از وجود ۱۶۸نقطه حادثه خیر در جاده های مازندران خبر داد و گفت: ۷۰ درصد تصادفات جاده ای استان به هفت شهر آمل، بابل، قائمشهر، ساری، بهشهر، تنکابن و نور اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «نصرالله بیگلری» امروز(23دی) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه این استان یکی از استان‌های پرترافیک و پرتردد کشور است و دارای جمعیت شناور می باشد که در مناسبت‌های مختلف جمعیت آن تغییر پیدا می کند و همین امر باعث شده که کار ما مقداری سخت تر شود، گفت: بعضی از محورهای استان مانند ساحل عباس آباد نشتارود عرض جاده ها خیلی کم است و ترافیک شدید داریم و کمربندی هم وجود ندارد.

 

رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه ۲۹۷ پل عابر پیاده  در سطح استان وجود دارد که متاسفانه کمتر از ۵ درصد از آن استفاده می کنند و از ۹ پل مکانیزه عابر پیاده که در شهرهای مهم وجود دارد اکثراً خراب است، افزود: استفاده دائم از پل عابر پیاده نیازمند فرهنگ سازی است.

 

وی به وجود ۱۶۸ نقطه حادثه خیز در جاده های مازندران اشاره کرد و  ادامه داد:طی جلسات گشته مصوب شده بود ۵۰ مورد از آن رفع نقص صورت گیرد متاسفانه در ارزیابی‌ها تنها ۶ مورد آن رفع نقص شد.

 

بیگلری با بیان اینکه مبلمان شهری ما به هم ریخته است و در شان استان مازندران نیست، اظهار کرد:  ۴۵ درصد فوت شدگان مربوط به عابر پیاده است و این به دلیل نزدیکی شهرها و ساحلی بودن است.

 

وی بیان کرد: هفت شهر استان شامل: آمل، بابل، قائمشهر، ساری، بهشهر، تنکابن و نور ۷۰ درصد تصادفات را تشکیل می دهند.

کد خبر 1014833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha