مراسم ایام فاطمیه به مدت ۵ روز در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود

به مناسبت ایام فاطمیه مراسم سوگواری و عزاداری همراه با سخنرانی به مدت ۵ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، به مناسبت ایام فاطمیه مراسم سوگواری و عزاداری همراه با سخنرانی به مدت 5 روز با رعایت پروتکل های بهداشتی در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

 

 

 

در این مراسم حجج اسلام ناصر رفیعی، علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان؛ اصغر عسگری، امام جمعه رفسنجان، محمد زواری و کمیل پهلوان زاده به ایراد سخن می پردازند.

 

 

حاج رضا نبوی، حاج احمد واعظی، حاج حسین فخری، حاج منصور پورشیخ، حاج جواد حسینخانی و کربلایی رحمان مهدی پور هم  مداحان این مراسم هستند.

 

 

 

این مراسم از پنجشنبه (25 دی ماه) تا دوشنبه (29 دی ماه) همه روزه از ساعت 15 تا 17 در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

 

 

 

همچنین ویژه برنامه «در سوگ یاس» صبح یکشنبه (28 دی) مقارن با ۳ جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با نوحه خوانی، سینه زنی و مداحی حاج حسین فخری و حاج جواد حسینخانی در گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

 

 

 

همه این مراسم به همت هیئت سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1014852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha