خاستگاه برپایی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مردمی است

شهبازی با اشاره به اهمیت برپایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خاستگاه برپایی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردمی و با محوریت مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی که سه شنبه ۲۳ دی در سالن شهداء دولت در استانداری البرز برگزار شد گفت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی همواره به صورت مردمی برگزار شده است چراکه  اساس این انقلاب مردمی است. 

 

استاندار البرز افزود: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که خاستگاه شکل گیری آن اراده خدا و مردم بود به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نزدیک است. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: دهه فجر هر ساله با همت مردم و در قالب ویژه برنامه هایی خودجوش با محوریت مساجد برگزار می شود. 

 

شهبازی اظهار کرد: طی سال جاری متناسب با وضعیت و شرایط شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با دریافت مجوز قانونی از مجوز بهداشت اجرا می شود.

 

وی اهمیت تبیین و تشریح ارزش های دوران دفاع مقدس را مهم خواند و ادامه داد: نسل امروز نیازمند تبیین و تشریح ارزش ها و باورهایی است که انقلاب اسلامی را شکل داد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: طی این چهار دهه از انقلاب شاهد تحریم ها، جنگ تحمیلی، ترور و ... بودیم ولی هیچ یک از این حوادث باعث نشد که کشتی انقلاب مسیر خود را تغییر دهد. 

 

 

کد خبر 1014860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha