افزایش بصریت و آگاهی  توطئه دشمن را خنثی می کند

امیر سرتیپ فلاح گفت: افزایش بصریت و آگاهی عمومی جامعه توطئه دشمن را خنثی می کند و در تحقق اهدافش ناکام می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «خداداد فلاح» در نشست با فرماندهان یگان های ارتش مستقر در اصفهان در محل منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به موضوع افزایش بصیرت و آگاهی نسبت به جامعه پرداخت و اظهارداشت: در پیش بزرگان دین و رهبران انقلاب اسلامی موضوع آگاهی و بصیرت مقوله ای مهم و ارزشمند محسوب بوده است.

 

معاون سیاسی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش با اشاره به توطئه های رنگین و متنوع دشمن افزود: افزایش بصریت و آگاهی عمومی جامعه توطئه دشمن را خنثی کرده و در تحقق اهدافش ناکام می گذارد.

 

وی نوع نگرش، آرمان و هویت نظام حاکمیتی استکبار جهانی و اسرائیل را از جنس ضد بشری و بر خلاف مبانی دینی معرفی و تصریح کرد: این تفاوت دیدگاه و نگرش و آرمان با اهداف انقلاب اسلامی سازگار نیست و بر این اساس زمینه هیچ ارتباطی فراهم نخواهد شد.

 

فلاح با بیان اینکه چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد هیچ تفاوتی در دیدگاه های آن ها نخواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: آن ها حامی اسرائیل و مدافع امنیت این دشمن ضد اسلامی هستند که این موضوع مغایر با آرمان های کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی ادامه داد: نظام حاکمیتی آمریکا یک سیستم فاسد و بر خلاف ارزش های دینی بوده و همواره سیاست هایشان بر پایه دین گریزی و سلطه طلبی قرار گرفته است که تمامی چنین دیدگاه هایی مغایر با ارزش های دینی ما است.

 

معاون سیاسی سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش یادآورشد: نگاه سلطه طلبی و خوی استکباری سیاست مداران آمریکایی برای همگان آشناست و این موضوع با هویت و تمدن ایران اسلامی که همواره یاور مظلومان بوده منطقی نیست.

 

وی با بیان اینکه دولت آمریکا با تحریم و ایجاد انزوا و مشکل سازی برای کشورهای دنیا به دنبال سلطه است، گفت: حاکمیت ایران چنین رفتاری را نپذیرفته و زیر بار ظلم نخواهد رفت و با تجهیز سیستم دفاعی کشور در برابر دشمنان می ایستد.

 

کد خبر 1014917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha