۶۷هزار نفر از شهروندان آبدانانی از خدمات درمانی بهره مند شدند

رئیس بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان آبدانان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۷هزار نفر از شهروندان آبدانانی از خدمات درمانی بیمارستان حضرت رسول(ص) بهره مند شدند.

«حسین فتحی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: این میزان خدمات در حوزه اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان به شهروندان آبدانانی ارائه شده است.

 

وی تصریح کرد: از این میزان مراجعه کننده تعداد ۲هزار و 911 مورد ویزیت پزشک عمومی، ۱۱ هزار و 458 ویزیت پزشک متخصص، ۲ هزار و 521 مورد سونوگرافی، ۵ هزار و 100مورد رادیوگرافی، ۱۴ هزار و 960 مورد آزمایشگاه، 536 مورد اکو قلب و 431 مورد عمل جراحی، یک هزار و 51مورد  بستری و یک هزارو 36مور سی. تی. اسکن صورت گرفته است.

 

فتحی زاده یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون  243زایمان در بیمارستان حضرت رسول(ص)انجام شده که از این میزان 126مورد طبیعی و117مورد سزارین بوده است.

 

رئیس بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان آبدانان خاطرنشان کرد: مجموعه همکارن ما در بیمارستان تلاش کرده اند تا به بهترین نحو ممکن به شهروندان ارائه خدمت کنند.

 

 وی خاطرنشان کرد: 10پزشک متخصص در حوزه زنان زایمان، جراح عمومی، اعصاب روان، اطفال، قلب، سونوگرافی، بی هوشی و داخلی و پزشک عمومی در بیمارستان حضرت رسول (ص)  مشغول خدمت هستند.

 

کد خبر 1014945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha