احداث کلینیک درمانی مهریز و خاتم پیگیری می‌شود

صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس از پیگیری جهت راه‌اندازی کلینیک درمانی مهریز و شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته درمان سازمان تأمین اجتماعی شهرستان مهریز، گفت: اعتبار مورد نیاز این مراکز درمانی پس از تصویب در هیئت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی به بودجه ۱۴۰۰ افزوده می‌شود و در خصوص درمانگاه مهریز مقرر شده که قبل از پایان سال خاک‌برداری آن آغاز گردد.

وی اظهار داشت: ایجاد تأمین اجتماعی در شهرستان خاتم مشروط به تائید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد که پیگیر هستیم تا این مورد نیز انجام گردد و مصوبات کمیته درمان باید به تائید هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برسد که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی از ادامه پیگیری‌ها برای رفع مشکلات درمانی با همکاری سازمان تأمین اجتماعی در حوزه انتخابیه مهریز خبر داد و افزود: متأسفانه مردم شهرستان‌های خاتم و بهاباد با وجود پرداخت هزینه‌های بیمه، فاقد درمانگاه تأمین اجتماعی می‌باشند که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل با همکاری مسئولین ذیربط برطرف گردد.

صباغیان اضافه کرد: سقف بیمه شدگان تأمین اجتماعی در هر شهرستان باید حداقل ۲۰ هزار نفر باشد که شهرستان‌های بهاباد و خاتم هنوز به این سقف نرسیده‌اند امیدواریم محرومیت منطقه و فاصله زیاد از مرکز استان ازجمله مواردی باشد که موردتوجه سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته و مشکل این دو شهرستان نیز حل گردد.

کد خبر 1015219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha