کادر درمان سربازان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند

حجت الاسلام سپهوند، از کادر درمان به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا یاد کرد و گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید قدردان این زحمات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(23دی) در دیدار با رئیس شبکه بهداشت و درمان ازنا ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان در درمان بیماران اظهارداشت: پزشکان، پرستان و کادر درمان سربازان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند.

 

امام جمعه ازنا خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی کادر درمان سبب کاهش روند ابتلا در شهرستان و کشور شده که افتخار بزرگی برای کشورمان است، باید قدردان زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت بود.

 

وی با بیان اینکه برای این وضعیت تلاش‌های زیادی شده است، افزود: خوشبختانه روند ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا نزولی شده  است.

 

حجت الاسلام سپهوند تأکید کرد: انتظار می رود مردم همچنان به طور جدی دستورالعمل‌های بهداشتی را اجرا کنند و خدای ناکرده با سهل انگاری دوباره، این همه زحمت و مجاهدت کادر درمانی را به هدر ندهیم.

 

گفتنی است، در پایان دکتر پولادوند نیز با تشکر امام جمعه ازنا، به ارائه گزارش دو ماهه از عملکرد شبکه بهداشت و آمار مبتلایان به بیماری کرونا، پرداخت.

کد خبر 1014810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha