توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی دبیرستان فرزان بین دانش آموزان محروم

واقعی گفت: ۱۳۰ بسته معیشتی اهدایی دانش آموزان، معلمان و خیرین دبیرستان فرزان بیرجند بین دانش آموزان محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» امروز (۲۴ دی) در آیین توزیع این هدایا به دانش آموزان نیازمند استان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۱۲۴ هزار و ۲۷۷ بسته معیشتی، لوازم التحریر، البسه و بهداشتی بین دانش آموزان محروم و آسیب دیده از کرونا با مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان، خیرین و دستگاه های اجرایی استان در قالب رزمایش کمک های مومنانه و پویش های لبخند رضایت، ایران همدل و مهربانی توزیع شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی دبیرستان فرزان بین دانش آموزان محروم استان، گفت: ارزش این بسته ها ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که هر بسته معیشتی شامل قند، روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، سویا و چای می شود.

 

واقعی ادامه داد: حضور پرشور و گسترده فرهنگیان استان در پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» حکایت از عزم جزم پرچمداران تعلیم و تربیت برای تحقق عدالت آموزشی در تمام عرصه ها دارد.

 

به گفته وی، پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند ‌من» با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه‌سازی از اوایل دی ماه در بهارستان علم و ادب آغاز شد.

 

 

کد خبر 1014964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha