۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی مناطق سیل زده هزینه شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: بازسازی مناطق سیل زده و خسارت دیده ناشی از بارندگی سال گذشته، ۶ هزار میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

«علی محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: این میزان اعتبار شامل آورده مردم و نیز مواردی چون پرداخت تسهیلات، صدور پروانه های رایگان و آواربرداری ها است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به توزیع سیمان رایگان برای سرعت دادن به بازسازی مناطق سیل زده افزود: بیش از 50 هزار و 140 تُن سیمان رایگان معادل بیش از یک میلیون پاکت در استان توزیع شده است.

 

محمدی اظهارداشت: سیمان رایگان، اهدایی مقام معظم رهبری است که از استان گلستان به روستاهای هدف حمل شده است.

 

وی افزود: تاکنون بیش از سه هزار و 365 میلیارد ریال تسهیلات به سیل زدگان پرداخت شده و در این مدت بیش از هزار و 267 میلیارد ریال کمک بلاعوض به این متقاضیان پرداخت شده است.

 

وی گفت: در بارندگی های بهار پارسال، ۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان نیاز به بازسازی پیدا کرد که تمام این واحدها به بانک معرفی شده و قرارداد منعقد شده است.

 

محمدی گفت: اکنون 6 هزار و 450 واحد در مرحله پی‌کنی، 6 هزار و 331 واحد در مرحله اجرای اسکلت، هشت هزار و 85 واحد در مرحله اجرای سقف و پنج هزار و 545 واحد در مرحله دیوارچینی و نازک کاری است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون برای پنج هزار و 114 واحد پایان کار صادر شده است.

 

 

 

کد خبر 1014995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha