طرح ملی «هدایت» دسترسی دانش آموزان به ابزار هوشمند را تسهیل کرد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: طرح ملی هدایت دسترسی دانش آموزان به ابزار هوشمند را تسهیل کرد.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اهداف طرح ملی هدایت، تسهیل دسترسی همه دانش آموزان به ابزار هوشمند مناسب است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: هدف این طرح برای حضور در کلاس درس و مدارس مجازی که در بستر شبکه شاد است، تحقق عدالت در بخش آموزش های مجازی و عدالت آموزشی برای تمامی دانش آموزان است.

 

ابراهیمیان عنوان کرد: طرح نهضت ملی مشارکت در تهیه تبلت و ابزار هوشمند برای دانش آموزان، هدایت (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس، مدرسه) تدوین شده است.

 

وی، تلاش جهت دسترسي پذيري همه دانش آموزان براي استفاده از فضاي مجازي يا شبكه شاد و استفاده از فناوري هاي نوين در زمينه آموزش و پرورش را از دیگر اهداف طرح برشمرد.

 

ابراهیمیان تصریح کرد: بسيج همه امكانات درون و برون سازمانی، بخش هاي دولتی، عمومي و مردمي، حقيقي و حقوقي با نگاه توسعه مشاركت خيرين توان افزا براي تهيه امكانات و تجهيزات فناورانه براي مناطق و دانش آموزان لازم التوجه و توزيع مناسب امكانات و تجهيزات در شهرستان و دسترسي پذير كردن آن براي كساني كه به اين امكانات نيازمندند از دیگر اهداف طرح ملی هدایت است.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1015021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha