برگزاری نمایشگاه فاطمی توسط کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با ایام فاطمیه نمایشگاه فاطمی توسط کانون فرهنگی ، هنری صیاد شیرازی ملایر در حال برگزاری است .

«جعفر ترکاشوند» در گفت وگوبا خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر در ایم فاطمیه  برنامه های مختلفی را بار عات کامل پروتکل های بهداشتی در حال اجرا دارد.

 

. مدیر کانون فرهنگی، هنری صیاد شیرازی روستای نازول ملایر ازبرگزاری نمایشگاه فاطمی همزمان با ایام فاطمیه دوم در کانون صیاد شیرازی روستای نازول ملایر خبر داد و گفت: برگزاری مراسم دعا و نذر صلوات از دیگر برنامه های ایام فاطمیه توسط این کانون است.

 

وی همچنین قرائت دعای 37 صحیفه سجادیه  به صورت خانوادگی توسط اعضا در فضای مجازی از دیگر برنامه های این کانون در ایام فاطمیه برشمرد.

 

وی در ادامه از توزیع 80 بسته پوشاک در بین خانواده های نیازمند در این ایام خبر داد و گفت: این بسته ها توسط خیرین و اعضا تهیه و با توجه به نیاز خانواده های نیازمند در بین آنها توزیع می‌شود.

 

ترکاشوند با بیان اینکه از ابتدای کرونا تا کنون حدود 60 میلیون بسته های حمایتی، پوشاک، مواد ضد عفونی و ماسک و... به همت خیران واعضای کانون توسط این کانون در بین نیازمندان توزیع شد تصریح کرد: این کمکها همچنان ادامه دارد.

 

 وی با اشاره به سایر فعالیت های این کانون افزود:کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی ازفعالترین کانونهای شهرستان ملایر و استان همدان با بیش از دو دهه   فعالیت و 800 نفر عضو است.

کد خبر 1015023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha