برگزاری آیین وداع با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در جهرم

حجت الاسلام دهقان از برگزاری آیین وداع با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقان» با تسلیت ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) همراه با وداع با پیکر 2 شهدای گمنام در جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: مراسم عزاداری شب شهادت بانوی 2 عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) همراه با وداع با پیکر مطهر 2 شهید گمنام در شهر جهرم با مجوز ستاد کرونای شهرستان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: این آیین همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در روز شنبه ۲۷ دی‌ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه در مصلی نماز جمعه جهرم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام دهقان در مورد تدفین شهدای گمنام نیز عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) مورخ ۲۸ دی‌ماه ۹۹، صبح در دانشگاه دولتی جهرم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین با اشاره به تدفین پیکر دیگر شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان جهرم، عنوان کرد: پیکر این شهید عزیز نیز در آیین دیگری در عصر همان روز در دارالقران «امام علی (ع)» تدفین و به خاک آرمیده می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم تصریح کرد: این 2 شهید گمنام که در جریان جنگ تحمیلی به فیض رفیع شهادت نائل آمده در هنگام شهادت 17 ساله و 21 ساله بوده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: این مراسم ها با مجوز ستاد کرونای شهرستان جهرم و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد و لازم است تمامی شرکت کنندگان حاضر در این برنامه به این مهم توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام دهقان با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهدا جهت خاکسپاری به صورت خودرویی برگزار می شود، افزود: این مراسم ساعت یکشنبه ۲۸ دی ماه و در همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم ادامه داد: این مراسم ساعت ۹ صبح از چهارراه د«فاع مقدس» به سمت دانشگاه جهرم و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه نیز از چهار راه «دفاع مقدس» به سمت دارالقرآن «امام علی (ع)» برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1015024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha