مجتمع فرهنگی چند منظوره روستای مهنان افتتاح می شود

مجتمع فرهنگی چند منظوره روستای مهنان با محوریت کتابخانه عمومی، به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای مهنان مسجد قبای این روستا به زودی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مجید مهنانی» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای مهنان مسجد قبا روستای مهنان با اعلام این خبر گفت: مجتمع فرهنگی چند منظوره با محوریت کتابخانه عمومی هم اکنون با اتمام ساختمان، با تجهیز بخش های مختلف  آن به زودی به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: تاکنون برای این پروژه فرهنگی نزدیک به 200 میلیون تومان هزینه شده است.

 

مهنانی افزود: برای این مجتمع سه طبقه در 170 متر مربع شامل دفتر کانون فرهنگی و هنری شهدای مهنان، کتابخانه عمومی، سالن مطالعه و مخزن، اقامتگاه بوم گردی و آشپزخانه در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: در ساخت این پروژه علاوه بر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اوقاف و امور خیریه و بنیاد مسکن استان همراهی داشته اند.

 

مهنانی گفت: به تازگی از سوی دفتر ستاد فرامین امام خمینی در استان نیز برای تکمیل این مجتمع چند منظوره  اعلام حمایت و پرداخت هزینه ای نزدیک به 20 میلیون تومان شده است که به زودی پرداخت می شود.

 

وی همچنین برای تکمیل  و تجهیز این پروژه خواست تا نهادهایی همچون نهاد کتابخانه های عمومی استان و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمایت کنند.

 

 

کد خبر 1015052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha