تداوم پویش «چشم انتظاران» در کانون فرهنگی هنری عدل چلگرد

فرامرزی از تداوم پويش مردمی «چشم انتظاران» برای کمک به نيازمندان و آسيب ديدگان از بيماری کرونا با تهيه و توزيع بسته های معيشتی و اطعام فاطمیه خبر داد و گفت: این اقدامات و فعالیت ها به همت کانون فرهنگی هنری عدل چلگرد برگزار می شود.

«زهرا فرامرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بسته های معيشتی و اطعام فاطمیه در قالب پويش مردمی «چشم انتظاران» بین نيازمندان و آسيب ديدگان از بيماری کرونا توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع شهرستان کوهرنگ ادامه داد: این پویش مردمی که از نیمه شعبان در مرحله اول با اهدا ۴۵ بسته غذایی به نیازمندان آغاز شده است تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: با در پیش بودن ایام فاطمیه تهیه و توزیع اقلام معیشتی و دریافت کمک های نقدی از خیرین به منظور اطعام فاطمی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع شهرستان کوهرنگ در دست اقدام است.

 

فرامرزی با اشاره به اینکه این اقلام از محل کمک های مردمی و خیرین تهیه شده است، گفت: با شرایط بوجود آمده ناشی از بیماری کرونا و نیازمندی مستضعفان به کمک های معیشتی، در قالب این پویش بسته های غذایی و اقلام اساسی بین این عزیزان با رعایت نکات بهداشتی توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع شهرستان کوهرنگ ادامه داد: این کالاهای اساسی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، لباس، مرغ و مواد شوینده و بهداشتی است.

 

وی تصریح کرد: در مرحله قبلی پویش «چشم انتظاران»، به منظور ایجاد شور و نشاط در محیط خانه برای کودکان، عروسک و اسباب بازی هم بین نیازمندان توزیع شده است.

 

فرامرزی اذعان داشت: تولید و توزیع ماسک بهداشتی و ضدعفونی کردن مسجد و محله از دیگر برنامه های این کانون برای پیشگیری از بیماری کرونا است که همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 1015078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha