تهیه ۱۶۰ نقشه حدنگار از املاک آموزش و پرورش گرگان/ شورای آموزش و پرورش گرگان تجلیل شدند

تربتی نژاد گفت: ۱۶۰ نقشه حدنگار تاکنون از املاک آموزش و پرورش شهرستان گرگان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» ظهر امروز (چهارشنبه 24 دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: 24 دی تا 30 دی به عنوان شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده و این هفته نماد مشارکت همه بخش های جامعه به شمار می رود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ادامه داد: یکی از بخش های موثر در مشارکت هایی که در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت اتفاق می افتد خیران مدرسه ساز است که به تامین فضاهای آموزشی کمک می کنند.

 

تربتی نژاد افزود: همچنین تشکل های مردمی نیز به بحث آموزش دانش آموزان کمک شایانی دارند و خیریه های بخش خصوصی در تعلیم و تربیت آموزش و پرورش با ما مشارکت دارند.

 

وی گفت: همراهی بخش های مختلف با آموزش و پرورش باعث کاهش مشکلات و دغدغه های حوزه آموزشی و تعلیم و تربیت دانش آموزان می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: در نشست های مختلف اولویت های آموزشی و تربیتی مشخص می شود و این هماهنگی ها باعث شده که در سالجاری رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان را کسب کنیم.

 

تربتی نژاد به تهیه نقشه حدنگار املاک آموزش و پرورش شهرستان گرگان اشاره کرد و افزود: 160 نقشه حدنگار تاکنون از املاک آموزش و پرورش شهرستان گرگان تهیه شده و 163 مورد دیگر باقی مانده است.

 

کد خبر 1015094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha