فراخوان ثبت‌نام  آزمون طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن اعلام شد

حجت‌الاسلام فائزی از آغاز فراخوان ثبت‌نام آزمون طرح ملی ساماندهی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۲۴ بهمن فرصت دارند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف مراحل ثبت‌نام جهت شرکت در این آزمون را تکمیل کنند.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان از امروز (چهارشنبه 24 دی) آغاز شد.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه ثبت‌نام به مدت یک ماه و تا تاریخ 24 بهمن ادامه خواهد داشت افزود: داوطلبان جهت دریافت شرایط عمومی و تخصصی و همچنین منابع آزمون باید از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: ایجاد شرایط یکسان برای بهره مندی تمامی علاقه‌مندان به داوری در مسابقات قرآن، ارتقای کیفیت علمی و فنی داران فعلی کشور و همچنین شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان جهت هدایت و حضور در مسابقات قرآن از مهم‌ترین اهداف این آزمون هستند.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به اینکه این آزمون در هفت بخش داوری می‌شود اضافه کرد: صحت حفظ، تجوید، وقف وابتداء، صوت، لحن (ویزه قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ)، هماهنگی و حسن اجراء (ویژه همخوانی و همسرایی) و لحن ویژه همخوانی و همسرایی) شامل بخش داوری هستند.

 

وی با بیان اینکه این آزمون در چهار بخش و سطح برگزار می‌شود تصریح کرد: سطح شهرستان، استانی، سراسری دستگاه ها و نهادها و سطح ملی چهار بخش مهم این آزمون هستند.

 

کد خبر 1015097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha