۴۲ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) از توزیع ۴۲ بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان این کانون همزمان با ایام فاطمیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت خبر داد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 42 بسته معیشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) همزمان با ایام فاطمیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: این بسته کمک مومنانه شامل برنج، گوشت قرمز، ماکارونی، کنسرو ماهی، نمک، رب گوجه فرنگی و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها بود.

 

وی اعلام داشت: بیماری کرونا روزهای سختی را برای اقشار ضعیف جامعه ایجاد کرده است که با حمایت از این خانواده ها تلاش کرده ایم تا روزها را پشت سربگذاریم.

 

حسین زاده یادآور شد: این کمک مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) افزود: این حرکت خداپسندانه با هدف مشارکت در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» هست و فعالیت های فرهنگی این کانون نیز در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در این طرح ثبت و بارگذاری شده است.

 

حسین زاده بیان کرد: جهاد همدلی و انفاق ادامه دارد و با همیاری خیرین تلاش می کنیم تا کمک های مورد نیاز خانواده های آسیب دیده از کرونا تامین شود.

 

کد خبر 1015113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha