ایجاد خدمات شهری در شهرک «آرین»  مورد توجه شهردار منطقه ۱۰ قرار بگیرد

اسکندرپور گفت: توسعه فضای سبز، ایجاد پارک حاشیه ای و پیاده راه سلامت، محل نشیمن برای شهروندان و ... در شهرک «آرین» باید مورد توجه شهردار منطقه ۱۰ قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» در بازدید از شهرک «آرین» در شهرداری منطقه 10 شیراز گفت: برای افزودن زمین به محدوده قانونی شهر برای اجرای معابر و فضای خدماتی باید ۶۴ درصد از زمین را در اختیار شهر قرار بگیرد.

شهردار شیراز افزود: برای شهرک «آرین» نیز این اقدام باید صورت بگیرد تا ساکنان از فضاهایی مثل فرهنگسرا، آتش نشانی، کتابخانه و ... بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: توسعه فضای سبز، ایجاد پارک حاشیه ای و پیاده راه سلامت، محل نشیمن برای شهروندان و ... در این شهرک باید مورد توجه شهردار منطقه 10 قرار بگیرد.

اسکندرپور تاکید کرد: شبکه فاضلاب در شهرک «آرین» توسط اداره آبفا باید مورد توجه قرار بگیرد و آسفالت معابر نیز پس از اجرای خدمات برق، فاضلاب، گاز و ... اجرا خواهد شد.

شهردار شیراز ادامه داد: برای اجرای پروژه های شهرک «آرین» با انتخاب چند نفر از معتمدین محله، درآمد حاصل از این شهرک در همین محله مصرف شود تا نیاز ساکنان را مرتفع کند.

وی از اجرای ۱۲۰ پروژه در شیراز خبر داد و بیان کرد: از این تعداد پروژه، فقط پنج پروژه در منطقه یک وجود دارد و این درحالیست که  ۴۲ درصد درآمد شهرداری از این منطقه به دست می آید.

اسکندرپور تصریح کرد: درآمد حاصل از مردم شیراز باید در تمام شهر هزینه شود و با اتصال صدرا به شیراز نباید پول مردم شیراز در صدرا هزینه شود.

وی تاکید کرد: شهرک «آرین» در طرح تفکیکی به صورت منفصل به شهر شیراز الحاق شده است اما زمین ها و فضاهای اطراف آن به عنوان حریم شهر شیراز در نظر گرفته شده و شهرداری در حریم نمی تواند درآمدی کسب کند یا خدمتی ارائه دهد.

خاطر نشان می شود، شهردار شیراز به همراه ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه ۱۰ و شهردار این منطقه در مسجد امام هادی (ع) در این بازدید به مشکلات و خواسته های شهروندان ساکن در این منطقه گوش دادند.

کد خبر 1015116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha