قول مساعد معاون وزیر بر اتمام پروژه های نیمه‌تمام آموزشی در شهرستان رشت

احمدی با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در حوزه آموزشی شهرستان رشت از قول مساعد رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور مبنی بر اختصاص بودجه جهت تکمیل این پروژه‌ها تا اوایل سال آینده خبرداد.

«محمدرضا احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از دیدار روسای ادارات بخشهای آموزش و پرورش شهرستان رشت با «رخشانی مهر» معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان تجهیزات و نوسازی مدارس کشور خبر داد و گفت: در این دیدار به تبیین محرومیت‌های آموزشی و مشکلات موجود در حوزه آموزش به ویژه آموزش مجازی پرداختیم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و لزوم بهره‌گیری از آموزش مجازی، عقب‌ماندگی مدارس استان در به روز بودن امکانات هوشمند را آشکار کرد افزود: مدارس شهرستان رشت نیازمند تجهیزات جهت هوشمندسازی هستند.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: تجهیزاتی همانند دیتا پروژکتور، لپ تاب و پرده نمایش از نیازمندی‌هایی است که باید در اختیار مدارس مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.

 

احمدی با اشاره به لزوم ساماندهی پروژه‌های نیمهتمام آموزشی در شهرستان رشت از قول مساعد معاون وزیر مبنی بر اختصاص بودجه خبر داد و اذعان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام و درصد اعتبارات مورد نیاز اعلام شود تا با اختصاص بودجه لازم، شاهد اتمام پروژه تا پایان سال یا اوایل سال آینده باشیم.

 

وی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس را از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مدارس نیازمندی‌های خود را در این زمینه اعلام کرده تا با تامین اعتبار از سوی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در دستور کار قرار گیرد.

 

 

کد خبر 1015119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha