اقامه عزای شهادت حضرت ام ابیها(ع) در مسجد خندق‌آبادی/ توزیع هزار بسته بهداشتی میان نیازمندان در ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد خندق‌آبادی همراه با توزیع ماسک میان نیازمندان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید احمدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه کبری (س) شنبه، 27 دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و روز یکشنبه، 28 دی ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با رعایت پروتکل بهداشتی در مسجد خندق آبادی برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین حسن کمالی در شب شهادت و حجت الاسلام والمسلمین علمدار، در روز شهادت در این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد خندق آبادی (واقع در تهران، خیابان مولوی، پایین تر از میدان قیام) افزود: اطعام از شرکت کنندگان در مراسم عزاداری این مسجد به صورت بسته بندی و با رعایت مسائل بهداشتی، صورت می گیرد و 300 پرس غذای گرم نیز میان کارتن خواب های خیابان های مولوی و شوش توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد خندق آبادی که از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با راه اندازی کارگاه خیاطی کار تولید ماسک را شروع کرده بود، به مناسبت ایام فاطمیه، هزار بسته که هر بسته شامل پنج عدد ماسک است میان نیازمندان توزیع می کند.

 

احمدی گفت: ایستگاه سلامت در روزهای 26 تا تا 30 دی ماه در مقابل مسجد خندقآبادی و در خیابان مولوی برپا می شود و ماسک های تولید شده توسط بسیجیان این مسجد با تخفیف ویژه به فروش می رسد و درآمد حاصله صرف تهیه بسته های ارزاق و جهیزیه برای نیازمندان می شود.

 

وی اظهار کرد: مسابقه کتاب خوانی بصیرت فاطمی نیز توسط پایگاه بسیج و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و علاقمندان تا ۳۰ دی ماه می توانند در این مسابقه شرکت و جواب خود را به دفتر بسیج این مسجد تحویل دهند.

کد خبر 1015143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha