اختتامیه سوگواره شعر فاطمی تبریز به صورت مجازی پخش می شود

دبیر اجرایی سوگواره شعر فاطمی گفت: آئین اختتامیه چهارمین سوگواره شعر فاطمی تبریز همزمان با سالروز شهادت ام‌الائمه(س) به صورت مجازی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسین باهر» امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری آئین اختتامیه چهارمین دوره این سوگواره خبر داد و گفت: با توجه به انتشار فراخوانی جهت دریافت آثار فاطمی این دوره و با اتمام روند داوری، اختتامیه چهارمین دوره سوگواره شعر فاطمی تبریز برگزار شد.

دبیر اجرایی چهارمین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به تاثیرگذاری ویژه‌ای که ادوار گذشته سوگواره داشت و توانسته‌بود نظر مخاطبان عمومی و اهالی فرهنگ مذهبی شهر را جلب کند، اغلب علاقمندان منتظر برگزاری چهارمین دوره بودند، اما وضعیت شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شد که طبق نظر ستاد برگزاری سوگواره، مراسم اختتامیه به صورت محدود و با حضور جمعی از نامداران و چهره‌های فرهنگ و هنر مذهبی شهر تبریز برگزار شود.

وی افزود: روز 18 دی ماه این مراسم با حضور مهمانانی از تهران، شاعران، مدیحه‌سرایان و مداحان خاندان عصمت و طهارت برگزار شد. این برنامه روز شنبه 27 دی ماه و همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) از شبکه‌های مختلف مجازی از جمله اپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد.

دبیر اجرایی  ستاد برگزاری سوگواره شعر فاطمی تبریز در پایان خاطرنشان کرد: نتایج داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه سوگواره نیز در این مراسم اعلام خواهد شد.

کد خبر 1015170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha