۳۵ دستگاه تصفیه  هوا در بیمارستان های لرستان توزیع می شود

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان از توزیع ۳۵ دستگاه تصفیه هوا در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «ستایش دیرکوند» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این دستگاه ها به منظور رفع آلاینده های شیمیایی و میکروبی و همچنین گردوغبار در بیمارستانها خریداری شده اند.

 

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: هر کدام از این دستگاه ها قابلیت تصفیه ی 350 مترمکعب هوا در ساعت را دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: هر دستگاه تصفیه ی هوا مساحتی به اندازه ی 250 مترمربع را پوشش می دهد.

 

دیرکوند ادامه داد: دستگاه های تصفیه هوا خریداری شده قابلیت حمل ونقل داشته و می توان در شرایط ویژه آن را بین بخش های مختلف بیمارستان جا به جا کرد.

 

وی گفت: محیط های بیمارستانی دارای فضاهای با بارآلودگی میکروبی بالا هستند و تصفیه ی هوای این محیط ها اقدام بهداشتی مهمی محسوب می شود.

 

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه افزود: با شیوع ویروس کرونا و افزایش بار مراجعات بیماران کرونایی در فضاهای درمانی این موضوع تشدید شده است.

 

دیرکوند تصریح کرد: در این دستگاه ها از فیلتر های هپا و کربن فعال استفاده شده است که قابلیت حذف ذراتی با قطر کمتر از 5/2 میکرون را دارا می باشند.

کد خبر 1015181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha