اینستاگرام پست‌های متعلق به شهید سلیمانی در صفحه کانون‌های مساجد کرمانشاه را حذف کرد

حجت الاسلام کلات‌پور، گفت: اینستاگرام در اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در ادامه حذف بسیاری از پست ها و تصاویر متعلق به این سردار بزرگ مقاومت، پست های مرتبط به این شهید والامقام را در صفحه کانون های مساجد کرمانشاه را حذف کرد.

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به حذف پست ها و تصاویر مرتبط با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی آمریکاییدر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: اینستاگرام با مسدود کردن چند روزه صفحه رسمی کانون های مساجد استان کرمانشاه،از حذف حساب کاربری پست ها بایگانی پیام ها و دنبال کنندگان این صفحه در صورت انتشار مجدد محتوای مرتبط با سردار شهید قاسم سلیمانی  خبرداد. 

 

وی افزود: اینستاگرام در ظاهر با بیان رده‌بندی این مطالب در ردیف موارد ممنوعه و در تناقض با ضوابط و مقررات اعلام شده آن را از مصادیق دستورالعمل های سازمان های خطرناک و خشونت بار مطرح می‌کند در حالی که نقض آشکار آزادی بیان و واکنش به رویدادهای بسیار مهم و دارای ارزش های خبری و فرهنگی است. 

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به حذف صفحات ارزشی و انقلابی از جمله صفحات فرماندهان سپاه پاسداران در اینستاگرام، تصریح کرد:حذف پست های سردار سلیمانی یک نوع جنگ رسانه‌ای آمریکایی است که علیه کاربران ایرانی در پلتفرم ها و رسانه های اجتماعی جهانی و آمریکایی به راه افتاده است. 

 

گفتنی است، پس از جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان این شهید والامقام در ۱۳ دی ماه سال گذشته در بغداد، شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به حذف مطالب کاربران ایرانی در این باره اقدام کرده و بسیاری از حساب‌های کاربران ایرانی را مسدود کرده است این روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1015197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha