شناسایی ظرفیت ها و هم افزایی با صاحب نظران شاخصه های توسعه را ارتقا می دهد

حیدری با تاکید بر اینکه بخشدار باید با شناسایی ظرفیت ها و هم افزایی با صاحب نظران شاخصه های توسعه منطقه را ارتقا دهد، گفت: بخشی از ظرفیت ها شامل طبیعت بکر کومله، مزارع چای و برنج، ظرفیت های گردشگری و اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری » در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کومله که امروز(چهارشنبه، ۲۴ دی) در بخشداری برگزار شد، با اشاره به خاطرات خوب و نام نیک بخشدار سابق در دوران تصدی در بخشداری کومله، گفت: بخشدار جدید کومله نیز جوان پرتلاش و توانمندی است که باید تلاش کند صحنه ها و عرصه ها را در این بخش رونق دهد.


فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه همه دارای مشکلاتی هستند و به دنبال مشکلات دارای ظرفیت هایی هستند تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های موجود، هم افزایی و حل و فصل مشکلات به معنای مسئول بودن است و مسئول باید وقت بیشتری را در کمک و خدمت به مردم بگذارد.

 

حیدری با اشاره به شرایط موجود در جامعه و تحریم هایی که نظام استکباری ایجاد کرد، اذعان کرد: تنها موضوعی که کمبودها را جبران می کند توسعه ظرفیت ها و هم افزایی با صاحب نظران است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گیلان با تاکید بر اینکه بخشدار جدید باید در بخش های مختلف حسب کارگروه ها و ظرفیت ها صاحب اثر و نظر باشد، تصریح کرد: بخشی از ظرفیت ها شامل طبیعت بکر کومله، مزارع چای و برنج، ظرفیت های گردشگری و اقتصادی است.


حیدری با بیان اینکه هنر این است که ببن ظرفیت ها وفاق ایجاد شدهو به نحو احسن استفاده شود خاطرنشان ساخت: بخشدار جدید با وقت گذاری و هم اندیشی با اقشار مختلف، شناسایی ظرفیت های بخش، پیگیری مسائل مربوط به بیمارستان در حال ساخت و دیگر مسائل پیگیر امورات مربوط به بخش باشد.

 

گفتنی است ، در این مراسم از زحمات «محمد علی خداجو» قدردانی و «محسن کشاورز» به عنوان بخشدار جدید کومله معرفی شد.

 

 

 

 

کد خبر 1015207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha