اجرای نمایش واره کوچه های بنی هاشم در شهرک  شهید بهشتی نیروهای مسلح

حجت الاسلام روشن دل از اجرای نمایش واره کوچه های بنی هاشم همزمان با ایام فاطمیه در شهرک شهید بهشتی خبر داد و گفت: این نمایش واره فقط برای ساکنان این شهرک با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

حجت الاسلام «محمدباقر روشن دل» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نمایش واره کوچه های بنی هاشم گفت: در شهرک های مسکونی سازمان پدافند هوایی کشور برنامه های مختلفی برای دهه فاطمیه اجرا می شود که از جمله این برنامه ها می توان به برنامه های شهرک شهید بهشتی اشاره کرد. این شهرک بزرگترین شهرک سازمانی نیروهای مسلح است که همزمان با ایام فاطمیه نمایش واره زندگی حضرت زهرا (س) را  با همکاری موسسه ریحانه النبی و مشارکت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره پدافند هوایی ارتش برگزار می کند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور افزود: این نمایش واره مراحل مختلف از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و ماجرای ثقیفه و همچنین موضوع حمله به خانه حضرت علی (ع) و شهادت حضرت زهرا (س) را به صورت نمایش نامه نشان می دهد، این نمایش واره از سندهای معتبر اهل سنت و شیعه استخراج شده است.

 

وی ادامه داد: بازدید از این نمایش واره فقط برای ساکنان شهرک شهید بهشتی میسر است و بازدید عموم ندارد البته به صورت مجازی قطعه هایی از این نمایش واره در فضا مجازی بارگزاری شده است. در برگزاری این نمایش واره پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

 

حجت الاسلام روشن دل تصریح کرد: در کنار این نمایشنامه بخش حجاب برای بانوان طراحی شده است. همچنین مشاورانی برای پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان حضور دارند و گروهی از روحانیون جهادی نیز برای مشاوره در این مکان حضور یافتند.

کد خبر 1015223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha