زنان در متن انقلاب بوده و در گام دوم نیز نقش آفرین هستند

علیلو گفت: رسالت اصلی ما تبیین نقش مهم زنان و مادران فراهم سازی حضور و مشارکت قشر عظیم زنان کشور در مقدرات نظام اسلامی و تربیت نسلی آگاه در دهه پنجم انقلاب است.

«پریسا علیلو»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با اشاره تقارن هفته زن با دهه فجر گفت: این تقارن پیام مهمی دارد مبنی بر اینکه زنان در متن انقلاب بوده و در گام دوم نیز نقش آفرین هستند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی افزود: رسالت اصلی ما تبیین نقش مهم زنان و مادران در عرصه های مختلف و فراهم سازی حضور و مشارکت قشر عظیم زنان کشور در مقدرات نظام اسلامی و تربیت نسلی آگاه در دهه پنجم انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه  زنان استان ما همراه با آحاد مردم کشور با حضور در صحنه های مختلف همواره حمایت و پشتیبانی خود را از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت اعلام کردند، گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب نیز همگام با آحاد ملت حضور و مشارکت گسترده تری خواهند داشت.

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اگر زنان مجاهد و فداکار پای کار نبودند شاید سرنوشت انقلاب و جنگ چیز دیگری می شود.

 

علیلو خاطرنشان کرد:  گل افشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار و دلجویی با خانواده های زنان شهیده و جانباز، برگزاری کنگره زنان شهیده استان در روز مادر، مشارکت در پویش بانوی مهربانی و گلریزان برای کمک به آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد و کودکان نیازمند، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در مناطق حاشیه نشین از جمله برنامه های این اداره در دهه فجر امسال است.

 

این مسئول اضافه کرد: برگزاری وبینارهای آموزشی، افتتاحیه پارک بانوان و بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار شهرستان میاندوآب، تجلیل از همسران، مادران و شهدای مدافع حرم و امنیت، برگزاری نشست تخصصی بانوان با مقام عالی استان، برگزاری مسابقات حول محور قرآن و عترت،مهدویت و تحکیم بنیاد خانواده نیز از جمله برنامه های پیشنهادی این ایام در نظر گرفته است.

کد خبر 1015303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha