حضرت فاطمه(س) یک الگوی تمام عیار است

حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا گفت: حضرت فاطمه(س) یک الگوی تمام عیار برای تمام زنان و دختران عالم است.

«حجت الاسلام حسن فصیح نیا» در گفتگو با خبرنگار شبستان از ارومیه، گفت: جامعه زنان برای سعادت اخروی و دنیوی می توانند از سبک زندیگ حضرت زهرا(س) الگو براشته و در مسیر رشد و شکوفایی معنوی پیشگام باشند.

 

امام جمعه شاهین دژ افزود: ولایتمداری حضرت زهرا(س) زبانزد خاص و عام است و می تواند یک الگوی برتر سیاسی و اعتقادی برای زنان باشد.

 

وی با بیان اینکه زنان شیعه باید بر خود ببالند که الگویی چون حضرت زهرا(س) دارند، تصریح کرد: الگوی زندگی حضرت زهرا (س) هیچگاه کهنه نمی شود و جوانان باید به مطالعه و پژوهش درباره سیره زندگی ایشان همت گمارند.

 

این مسئول اضافه کرد: شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است تا سعادت را میهمان زندگی خود کنند.

 

فصیح نیا ادامه داد: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که نام آوازه اش تا به امروز پویا و جاویدان مانده است.

 

امام جمعه شاهین دژ خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و سبک زندگی پر برکت ایشان است.

 

وی در خاتمه گفت: حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)، ۲ نمونه از بهترین الگوهایی هستند که اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آنهاست.

کد خبر 1015319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha