کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را گرفت

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۱۹ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌پناه» عصر امروز (۲۴ دی ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۱۳۱ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۳۷ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۱ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۲۲ هزار و ۳۰۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

یزدان پناه خاطرنشان کرد: از ۴۲۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۹ درصد نمونه‌ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بودند.

 

وی یادآور شد: کاهش محدودیت‌ها نشانه عادی شدن وضعیت کرونا نبوده و حساسیت‌ها باید تا کنترل کامل کووید ۱۹ ادامه یابد.
 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عادی انگاری موجب افزایش سرایت بیماری و افزایش آمار مبتلایان می‌شود، گفت: مردم در استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از دور همی ها همچون گذشته کوشا بوده و کادر بهداشت و درمان را همراهی کنند.

کد خبر 1015327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha