روحانیون از ظرفیت فضای مجازی برای پاسخگویی به سوالات شرعی استفاده کنند

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: روحانیون از ظرفیت فضای مجازی برای پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان (۲۴ دیماه) در نشست مسوولان مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: عصر امروز عصر ارتباطات است و روحانیون باید از این ظرفیت به نفع مردم و برای رفع شبهات دینی استفاده کنند.

 

وی افزود: ارسال پاسخ مردم از طریق کانال‌های مختلف زمینه‌ساز ارتقای خدمات و سطح شورای روحانیت است.

 

وی خاطر نشان کرد: تقویت شورای روحانیت مورد تاکید است و باید از اقدامات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برای تقویت شورای روحانیت استفاده کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: اعضای شورای روحانیت بدور از توجه به رفاقت باید از بین برترین‌ها انتخاب شوند تا مقبولیت این شورا بین افراد جامعه تضمین شود.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه کسانیکه در مسیر خدمت بیشترین زمان و وقت را صرف می‌کنند باید مورد توجه و تشویق قرار گیرند، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با مهم برشمردن جایگاه شورای افتاء و لزوم حفظ شان علما و روحانیت بیان کرد: نیروهای جوان متدین، توانمند و انقلابی باید به بدنه شوراهای افتاء تزریق شوند.

 

وی اضافه کرد: آنچه که برای انتخاب اعضای شورای روحانیت مهم است توجه به اصل شایسته‌سالاری در انتصاب افراد بوده و مدیران و مسوولان مرکز بزرگ اسلامی در شهرستان‌ها باید این امر را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 1015363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha